2014. január 23., csütörtök

3. rész~

 sziasztok! Ez nagyon rövid rész lett ezért bocsi.
Jó olvasást!

Niall Horan~
Harry egyszerűen megbolondult. Nincs olyan óra amikor ne tenne kárt magában a kezét mindenhol sebek és vágások díszítik.
-Harry mi a fasz bajod van? Olyan lettél mint egy terrorista aki magát terrorizálja. Ez már nem normális. Ez már beteges.
-Te kis nyomorék szöszi inkább kussolj, takarodj fel és foglalkozz a saját dolgaiddal. Takarodj!! -csak úgy köpködte a szavakat.
-Elegem van belőled. -és felrohantam a szobámba.
Próbáltam erős lenni de amikor felértem kitört belőlem a zokogás. Csak ez a két szó járt a fejemben, "nyomorék, takarodj". Nagyon szemeztem a késsel de inkább hagytam a francba.

Harry Styles~
Miután szöszi barátomat sikeresen megbántottam (hurrá megint) nagyon megbántam de nem mentem utána, rontana a helyzeten. Gyötör a bűntudat amióta elütöttem Zayn-t. Én nem akartam elütni.
Amikor befordultam az utcába egyszerűen rátapadt a lábam a gázra és leblokkoltam.
Megakadt a szemem a pisztolyomon.
Elindultam felé de a rendőrség megzavart.
-Most elkaptunk! Kezedet a hátad mögé.
Engedelmeskedtem nekik. Velem együtt elfogták Liam-t is.
Már csak egy valakiben bízhatunk.
-Niall.-mondtam

Niall Horan~
A sírástól lassan elálmosodtam. Nagy ordibálásra és zörgésre ébredtem. Tudtam, hogy a rendőrség.
Hallottam lépteket a lépcsőn ezért gyorsan kimásztam az ablakon a tetőre. Csak reménykedni tudtam, hogy én megmenekülök legalább és akkor ki tudom szabadítani a mára már testvéreimmé vált barátaimat. De kell egy segítség. Tudom is hogy ki lesz az.
Mire kifáradtak a szobámból egyenesen Harry telefonjáért futottam, mert hallottam hogy valaki hívja.
"Bejövő hívás: Louis Tomlinson"

3 megjegyzés:

  1. Igaz, hogy nem vagyok Larry shipper, de tetszik a történet:) Ügyes vagy:* várom a kövit:)) Gréti voltam.:D

    VálaszTörlés
  2. sziaa most találtam rá a blogodra.! :) nagyon tetszik . ne ítéljetek el de én Larry shipper vagyok.! :) aki eszt undorítónak mondja annak csak annyit tudok írni h fogadja el aszt h ki, kit szeret.!! :) mert a Đirectionerek össze tartoznak.! ez nem ide tartozik de akkor is.! :) na csak még annyit szerettem volna még meg kérdezni h lesznek még részek.???? :)

    VálaszTörlés
  3. szia nagyon jó lett lesz még rész?????

    VálaszTörlés