2014. január 15., szerda

Bemutató~

A blog bemutató története:)

Nem is tudom miért csinálom ezt. Lehet hogy Harry miatt de lehet hogy a testvérem, Zayn miatt. Mindig is együtt csináltunk mindent, sosem veszekedtünk. Igazi példás testvérek voltunk. De mióta meghalt hatszor voltam már kórházba, nem csak Zayn miatt hanem Harry miatt is aki belopta magát a szívembe azzal az édes mosolyával. Halálosan beleszerettem és annyi mindent megtettem már érte. Felrobbantottam miatta egy házat a karom olyan, mint egy szita, felgyújtottam egy benzinkutat. És semmit nem értékelt. Ő a környéken a legveszélyesebb bűnöző. Számos embert kínzott már meg azért mert nem tették meg neki amit kért tőlük, de sosem ült börtönben. És most itt vagyok én az ő bandájában amiben négyen vagyunk. Harry Styles, Liam Payne, Niall Horan és én, Louis Tomlinson.



~Főszereplők:


~Harry Styles: a környék legkörözöttebb bűnözője




~Louis Tomlinson


~Többi szereplő:

~Niall Horan


~Liam Payne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése